4 ژانویه 2022

محسن لرستانی

 

بیوگرافی محسن لرستانی خواننده

 

خواننده مشهور کرمانشاهی محسن پورمست لرستانی که به نام هنری محسن لرستانی شناخته میشود متولد یکم آذر سال هزار و سیصد و شصت و سه در کرمانشاه میباشد. این خواننده اصالتا کرد متاهل است و دارای یک فرزند دختر نیز میباشد. (در برخی منابع ذکر شده این خواننده مجرد میباشد!)

 

این خواننده جوان کرد زبان با انتشار دو قطعه زندان و غربت در سال هزار و سیصد و هشتاد و شش توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند. لرستانی اما با آهنگ بچه ننه و آهنگ بچه قرتی که ترکیبی از رپ کردی و لری بود شهرت بیشتری دست و پا کرد.

 

حیطه کاری محسن لرستانی اکثرا اجرا در مراسم عروسی بوده و فعالیت اجرایی به سبک موسیقی حرفه ای تا این لحظه کمتر داشته است. این هنرمند در محله باغ ابریشم کرمانشاه به دنیا آمده است.

 

محسن لرستانی علاوه بر خوانندگی در مراسمات ، دستی بر نوحه نیز دارد و در ایام محرم به عنوان مداح در جلسات مدیحه سرایی حاضر میشود. قابل ذکر است برادر بزرگتر این خواننده نقش بسزایی در رشد و قدم گذاشتن وی در راه موسیقی داشته است.

 

بیوگرافی محسن لرستانی

 

دستگیری محسن لرستانی در سال 1397

 

بزرگترین مشکل و حاشیه این خواننده در سال هزار و سیصد و نود هفت رخ داد جایی که نیروهای امنیتی در منزل مادری اش در سعادت آباد او را به اتهام فساد دستگیر کردند. پرونده این خواننده شاکی خصوصی نداشته و با شکایت مدعی العموم به شعبه بیست و هشتم دادگاه انقلاب اسلامی ارسال شد. بعد ها مشخص شد اتهام این خواننده دایر کردن گروه اینستاگرامی برای افراد ترانجنسی ذکر شده است که حتی شنیده ها تا حکم اعدام هم پیش رفت.

 

لرستانی در بیست و یکم اردیبهشت سال هزار و چهارصد با یک وثیقه 3 میلیارد تومانی از زندان آزاد و بعد هم تبرئه شد. محسن لرستانی بعد از آزادی تا این لحظه آهنگ رکب را خوانده است.

بیوگرافی محسن لرستانی (زندگینامه خواننده کرد محسن لرستانی) + عکس
این مطلب رو چقدر دوست داشتین؟
4.2/5 - (4 امتیاز)

2 پاسخ به “بیوگرافی محسن لرستانی (زندگینامه خواننده کرد محسن لرستانی) + عکس”

  1. دوست دارم گفت:

    دوست دارم

  2. ناشناس گفت:

    عاشق اهنگت شدم دادشی
    انشالله ببینمت تا
    یک آهنگ بخوانی پیش ما انشالله
    عشق ما یعنی مردم کرد کرمانشاهی
    الحمدالله که آزاد شدی
    خیلی منتظر شما بودم تا آزاد شید
    و برگردید خدا رو شکر که آزاد شدید
    خدا حافظ شما همیشه انشالله موفق و سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *